Przejdź do treści
Tu Ania i Madzia – social managerki.
Wspieramy przedsiębiorcze kobiety i wirtualne asystentki. 
Zobacz, w czym możemy Ci pomóc:
Tu Ania i Madzia – social managerki. Wspieramy przedsiębiorcze kobiety
i wirtualne asystentki.
Widzisz „social managerki” i zastanawiasz się „social managerki, czyli kto”? Wirtualne asystentki? Nie do końca, choć od tego zaczęła się nasza przygoda. Obecnie nasze zadania wybiegają dużo szerzej, niż zadania standardowej asystentki, dlatego uważamy, że słowo „managerki” lepiej opisuje naszą profesję.
Wspieramy nasze klientki nie tylko w zadaniach wykonawczych, ale również koncepcyjnych:

Dochodowe
kampanie sprzedażowe

Skuteczne
kampanie wizerunkowe

Wspólne
ambitne cele

Widzisz „social managerki” i zastanawiasz się „social managerki, czyli kto”? Wirtualne asystentki? Nie do końca, choć od tego zaczęła się nasza przygoda. Obecnie nasze zadania wybiegają dużo szerzej, niż zadania standardowej asystentki, dlatego uważamy, że słowo „managerki” lepiej opisuje naszą profesję.
Wspieramy nasze klientki nie tylko w zadaniach wykonawczych, ale również koncepcyjnych:

Dochodowe
kampanie sprzedażowe

Skuteczne
kampanie wizerunkowe

Wspólne
ambitne cele

Nasz konik i to, w czym czujemy się jak ryby w wodzie to kampanie sprzedażowe! Zarówno od strony kreatywnej, czyli wymyślenie pomysłu na promocję (a pomysłów mamy bez liku), aż po stronę wykonawczą.

Przygotowujemy treści wiadomości

Posty w mediach społecznościowych​

Grafiki

Strony sprzedażowe

Ale to nie wszystko, bo odpowiadamy też za te mniej sexi zajęcia, czyli wszystkie techniczne bebechy:

Stworzenie kursu na platformie

Spięcie go z platformą do newslettera

Ustawienie sprzedaży itp.

Jak to działa? Wystarczy, że przyjdziesz do nas z pomysłem na swój kurs i ze swoją wiedzą, a my zrobimy całą resztę!
Nasz konik i to, w czym czujemy się jak ryby w wodzie to kampanie sprzedażowe! Zarówno od strony kreatywnej, czyli wymyślenie pomysłu na promocję (a pomysłów mamy bez liku), aż po stronę wykonawczą.

Przygotowujemy treści wiadomości

Posty w social mediach

Grafiki

Strony sprzedażowe

Ale to nie wszystko, bo odpowiadamy też za te mniej sexi zajęcia, czyli wszystkie techniczne bebechy:

Stworzenie kursu na platformie

Spięcie go z platformą do newslettera

Ustawienie sprzedaży itp.

Jak to działa? Wystarczy, że przyjdziesz do nas z pomysłem na swój kurs i ze swoją wiedzą, a my zrobimy całą resztę!
Dbamy też o wizerunek naszych Klientek w mediach społecznościowych. Bo nie wystarczy jednorazowa szybka kampania, aby osiągnąć sprzedażowy sukces! Tak naprawdę liczy się też to, co codziennie robisz dla swojej społeczności. I to też nasza w tym głowa, aby pokierować tymi działaniami.
W naszym zespole są też wymiataczki od social mediów i organizacji biznesu online, które pomogą Ci stworzyć strategię postów na media i wprowadzą ją w życie.
Stworzą grafiki, które będą przyciągały wzrok i sprawią, że zostaniesz zapamiętana! Poprowadzą Twój kalendarz i przypomną Ci o ważnych wydarzeniach. Będą trzymały rękę na pulsie, by w odpowiednim momencie być przy Tobie.
Dbamy też o wizerunek naszych Klientek w mediach społecznościowych. Bo nie wystarczy jednorazowa szybka kampania, aby osiągnąć sprzedażowy sukces! Tak naprawdę liczy się też to, co codziennie robisz dla swojej społeczności. I to też nasza w tym głowa, aby pokierować tymi działaniami.
W naszym zespole są też wymiataczki od social mediów i organizacji biznesu online, które pomogą Ci stworzyć strategię postów na media i wprowadzą ją w życie.
Stworzą grafiki, które będą przyciągały wzrok i sprawią, że zostaniesz zapamiętana! Poprowadzą Twój kalendarz i przypomną Ci o ważnych wydarzeniach. Będą trzymały rękę na pulsie, by w odpowiednim momencie być przy Tobie.
Jesteś poważną przedsiębiorczynią, to normalne, że nie przekonają Cię miłe słówka! Bogate doświadczenie potwierdza nasze portfolio.
Jesteś poważną przedsiębiorczynią, to normalne, że nie przekonają Cię miłe słówka! Bogate doświadczenie potwierdza nasze portfolio.

Wielokrotnie współpracowałam z Magdą przy realizacji różnych projektów i jestem w 100% zadowolona. Mogłam liczyć na pomoc w różnych obszarach wsparcia mojego biznesu. W naszej współpracy najbardziej doceniam pomoc, kreatywność, pisanie tekstów, doradztwo. Praca z Magdą pomogła mi poukładać struktury mojego biznesu i wprowadzić systematyczność, dzięki czemu zyskałam dużo czasu na rozwój w innych obszarach. Magda jest samodzielna, więc mogłam jej powierzyć działania w 100% i wiedziałam, że będą one zrealizowane na najwyższym poziomie. Dodatkowo zyskałam nie tylko realizację zadań, ale też dużo cennych wskazówek, jak mogę rozwinąć swoje działania. Bardzo cenię sobie również elastyczność i wsparcie, które otrzymałam. Magda, to pierwsza menadżerka, z którą współpracowałam i jestem zaskoczona jej profesjonalizmem i poważnym podejściem do każdego tematu. Czekam na moment, gdy będziemy mogły współpracować na wyłączność!

Kasia Michalak

Współpracuję z dziewczynami już ponad rok, a nasza współpraca jest płynna i dobrze dograna. Od kilku miesięcy pracujemy w takim samym zakresie: praca nad rozwinięciem Instagramu, regularnie robione posty zgodnie z harmonogramem oraz ogarnianie mojego kalendarza calendly i Spotify. Asystentka, z którą na co dzień współpracuję doskonale wie, co ma robić, bo przez te miesiące zdążyłyśmy się dobrze poznać. Słucha tego, co mówię, a to jest dla mnie bardzo ważne. Dograłyśmy się dość mocno - tak przynajmniej to widzę. Cieszę się, że mam jej wsparcie. Na pewno pomaga mi w kwestiach, które są dla mnie trudnością. Odpowiada na moje pytania, nawet totalnie idiotyczne od strony technologii. Dziękuję i doceniam, że takiego dinozaura technologicznego, jak ja wspiera w każdym momencie, gdy tego potrzebuję. Nasza współpraca jest oparta na wzajemnym zaufaniu. Bardzo cenię w tej współpracy wsparcie, elastyczność i samodzielność mojej asystentki.

Kasia Jarząbek

Bardzo doceniam pracę z Social Managerkami! Dzięki współpracy z nimi odzyskuję czas, który mogę poświęcić na rozwój swojego gabinetu Fizjoterapii. Szczególnie cieszę się, że prowadzą moje media społecznościowe, tworzą grafiki i posty, co dla mnie zawsze było żmudną pracą. Oddelegowanie tych zadań to był strzał w 10! Moje media społecznościowe jeszcze nigdy nie wyglądały tak dobrze i często jestem pytana, czyja to zasługa. Współpracujemy już od kilku miesięcy i przez ten czas zdążyłyśmy się poznać na tyle, że moja asystentka doskonale poznała mój styl i preferencje, a jej praca praktycznie nie wymaga mojej ingerencji. Strategiczne konsultacje z Anią pozwoliły mi z boku spojrzeć na swój biznes i wprowadzić kilka prostych działań, które bardzo uporządkowały pracę mojego gabinetu oraz zespołu, a także zwiększyły liczbę klientów i dochodów! Dzięki, dziewczyny, że zawsze mogę na Was liczyć!

Monika Pilch
Na początek umawiamy się na próbny miesiąc współpracy. W tym czasie wspieramy Cię we wszystkich niezbędnych działaniach. Jest to czas, w którym możesz bliżej poznać nasz system pracy, ale też możesz poczuć, jak to jest wreszcie zrzucić z siebie brzemię „ogarniania wszystkiego”. Każda godzina pracy jest zliczana w programie Toggl, z którego otrzymujesz od nas raport (tygodniowy lub miesięczny), dzięki któremu masz kontrolę nad tym, ile czasu zajmuje wykonanie konkretnych zadań. Jeżeli wszystko zagra, to działamy dalej.
Przy rozpoczęciu działań podpisujemy umowę o współpracę, która zabezpiecza Twoje i nasze interesy oraz umowę o zachowaniu poufności. Zapewniamy Ci 100% poufności. Nikomu nie opowiadamy, kim są nasi klienci, czym się zajmują, z jakimi wyzwaniami się mierzą, nie odkrywam tajemnic służbowych. By zapobiec konfliktowi interesów nie zgadzamy się na współpracę z bezpośrednią konkurencją bieżących klientów.
Może się zdarzyć też i tak, że okażę się, że nie nadajemy na tych samych falach. Oczywiście stajemy na rzęsach, by dobrze nam się pracowało, stawiamy na otwartą komunikację i jesteśmy otwarte na Ciebie. Jeżeli uznasz, że to nie Twoja bajka, nic nie szkodzi! Możesz zdecydować o przerwaniu współpracy. Świat jest pełen innych asystentek. Nie będziemy miały do Ciebie żalu, czy wypisywały Ci niepochlebnych opinii w internecie.
Tak, rozliczamy się na podstawie faktur. Wystawiamy faktury bez VAT.
Nie. Nasz zespół pracuje zazwyczaj w godzinach 8-16. Jednak, kiedy wymaga tego sytuacja, np. chcesz wieczorem poprowadzić webinar – możesz na nas liczyć. Nie obiecujmy jednak, że będziemy pod telefonem 24/7.
W niektórych przypadkach owszem, jest to konieczne. Zapewniamy Cię jednak, że korzystamy z dedykowanych programów do zarządzania hasłami i są one u nas bezpieczne. Jednak wiele programów umożliwia stworzenie oddzielnego profilu dla kolejnego użytkownika i wtedy mamy swoje konto, z którego korzystamy podczas pracy.
Początek współpracy zawsze jest najbardziej angażujący – potrzebujemy trochę czasu, aby poznać Ciebie, Twoich klientów i specyfikę Twojej branży. Dzięki temu znamy specyfikę dość szerokiego grona klientów, co pozwala mi czerpanie inspiracji i przenoszenie ich na inną branżę. Często takie świeże spojrzenie przynosi wiele nowych pomysłów – oryginalnych dla danej branży.
Najczęściej komunikujemy się za pośrednictwem Messengera, maila, slacka. Jednak nasze doświadczenie podpowiada, że najlepsze efekty współpracy uzyskujemy łącząc się raz w tygodniu, nawet na 15 minut, aby omówić bieżące zadania, zreferować, co się wydarzyło, ustalić zadania na najbliższy czas. Przy bardziej skomplikowanych projektach wspomagamy się programami takimi jak Trello, Asana, które ułatwiają przepływ informacji. Korzystamy często też z dropboxa lub google drive do przesyłania plików (lub innej platformy, jeżeli wykorzystujesz taką w swojej działalności). Zapewniamy, że naszym celem numer 1 jest ułatwianie Ci życia..
Na początek umawiamy się na próbny miesiąc współpracy. W tym czasie wspieramy Cię we wszystkich niezbędnych działaniach. Jest to czas, w którym możesz bliżej poznać nasz system pracy, ale też możesz poczuć, jak to jest wreszcie zrzucić z siebie brzemię „ogarniania wszystkiego”. Każda godzina pracy jest zliczana w programie Toggl, z którego otrzymujesz od nas raport (tygodniowy lub miesięczny), dzięki któremu masz kontrolę nad tym, ile czasu zajmuje wykonanie konkretnych zadań. Jeżeli wszystko zagra, to działamy dalej.
Przy rozpoczęciu działań podpisujemy umowę o współpracę, która zabezpiecza Twoje i nasze interesy oraz umowę o zachowaniu poufności. Zapewniamy Ci 100% poufności. Nikomu nie opowiadamy, kim są nasi klienci, czym się zajmują, z jakimi wyzwaniami się mierzą, nie odkrywam tajemnic służbowych. By zapobiec konfliktowi interesów nie zgadzamy się na współpracę z bezpośrednią konkurencją bieżących klientów.
Może się zdarzyć też i tak, że okażę się, że nie nadajemy na tych samych falach. Oczywiście stajemy na rzęsach, by dobrze nam się pracowało, stawiamy na otwartą komunikację i jesteśmy otwarte na Ciebie. Jeżeli uznasz, że to nie Twoja bajka, nic nie szkodzi! Możesz zdecydować o przerwaniu współpracy. Świat jest pełen innych asystentek. Nie będziemy miały do Ciebie żalu, czy wypisywały Ci niepochlebnych opinii w internecie.
Tak, rozliczamy się na podstawie faktur. Wystawiamy faktury bez VAT.
Nie. Nasz zespół pracuje zazwyczaj w godzinach 8-16. Jednak, kiedy wymaga tego sytuacja, np. chcesz wieczorem poprowadzić webinar – możesz na nas liczyć. Nie obiecujmy jednak, że będziemy pod telefonem 24/7.
W niektórych przypadkach owszem, jest to konieczne. Zapewniamy Cię jednak, że korzystamy z dedykowanych programów do zarządzania hasłami i są one u nas bezpieczne. Jednak wiele programów umożliwia stworzenie oddzielnego profilu dla kolejnego użytkownika i wtedy mamy swoje konto, z którego korzystamy podczas pracy.
Początek współpracy zawsze jest najbardziej angażujący – potrzebujemy trochę czasu, aby poznać Ciebie, Twoich klientów i specyfikę Twojej branży. Dzięki temu znamy specyfikę dość szerokiego grona klientów, co pozwala mi czerpanie inspiracji i przenoszenie ich na inną branżę. Często takie świeże spojrzenie przynosi wiele nowych pomysłów – oryginalnych dla danej branży.
Najczęściej komunikujemy się za pośrednictwem Messengera, maila, slacka. Jednak nasze doświadczenie podpowiada, że najlepsze efekty współpracy uzyskujemy łącząc się raz w tygodniu, nawet na 15 minut, aby omówić bieżące zadania, zreferować, co się wydarzyło, ustalić zadania na najbliższy czas. Przy bardziej skomplikowanych projektach wspomagamy się programami takimi jak Trello, Asana, które ułatwiają przepływ informacji. Korzystamy często też z dropboxa lub google drive do przesyłania plików (lub innej platformy, jeżeli wykorzystujesz taką w swojej działalności). Zapewniamy, że naszym celem numer 1 jest ułatwianie Ci życia..