My tam byłyśmy! I opowiemy Ci o naszych wnioskach podczas webinaru:
Założyłaś firmę, przeszłaś różne szkolenia, zdobyłaś wiele kompetencji i…
Nie masz klientów!
CZUJESZ, ŻE COŚ JEST NIE TAK!
Co robisz źle, że nie masz klientów?
Nasze doświadczenia z pracy z klientami.
16.02. (czwartek) godz. 19:00
Sprawdź, czy Ciebie też to dotyczy:
Jeśli odpowiedziałaś choć raz ,,TAK" na jedno z tych pytań, to znalazłaś się w dobrym miejscu! Ponieważ mamy dla Ciebie webinar:
16.02. o godz. 19:00 poprowadzimy webinar, podczas którego każda z nas opowie
o swoich doświadczeniach.
Na własne oczy zobaczysz, jak destrukcyjne dla Twojej kariery mogą być nieprzepracowane różne demony i brak umiejętności miękkich.
Tego nie dowiesz się z żadnego szkolenia! Dzielimy się wiedzą, którą zdobyłyśmy z autopsji.
Zobaczysz, jak na nasze życie zawodowe wpłynęły:
Opowiemy, jak przezwyciężyłyśmy te przeszkody i poradziłyśmy sobie w konkretnych sytuacjach.
Spotkanie będzie pełne smaczków i informacji zza kulis pracy z klientami. Oczywiście bez nazwisk ;)!
Co robisz źle, że nie masz klientów?
Nasze doświadczenia z pracy z klientami.
Zapraszamy
16 lutego, godzina 19:00!
Webinar poprowadzą doświadczone w pracy online mentorki:
Ania Czarnota i Madzia Steblewska, które wspólnie ze swoim zespołem wirtualnych asystentek Tworzą markę Social Managerki. Ich główną specjalizacją jest prowadzenie kampanii sprzedażowych produktów online oraz edukacja kolejnego pokolenia wirtualnych asystentek poprzez Program ,,Kierunek Asystentka".
Ich zespół liczy już 8 asystentek, które codziennie wspierają przedsiębiorców w prowadzeniu ich biznesów.
Social Managerki
Gosia Galbas
Gosia Galbas jest obecnie online project managerem, edukatorką oraz coachem biznesowym. Swój biznes online rozpoczęła dwa lata temu jako wirtualna asystentka. W przeciągu zaledwie dwóch lat rozwinęła swój biznes do poziomu współpracy z klientami pod kątem strategicznym. Obecnie wspiera solo-przedsiębiorców w zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi oraz udziela pomocy w działaniach marketingowo-sprzedażowych, takich jak: tworzenie i wdrożenie lejków marketingowych, działania w social media czy pozyskiwanie nowych klientów.